poniedziałek, 18 maja 2015

Księga pamiątkowa z okazji Pierwszej Komunii Świętej

Witam wszystkich serdecznie! :)
Pamiątkę, którą przedstawiam, wykonałam z okazji Pierwszej Komunii Świętej. Nie było to zadanie łatwe, dlatego że był to mój pierwszy raz. Starałam się więc wyjątkowo. Najważniejsze, że ostatecznie wyszło dobrze i Pamiątka się podobała :)

Kiedy przeglądałam internet myśląc jak praca ma wyglądać, stwierdziłam że musi być ona delikatna, bez zbędnego przepychu, jako że osoba obdarowywana jest bardzo delikatną i skromną dziewczynką :)) Dlatego też zrezygnowałam ze złotej farby w sprayu, a zamiast niej dosłownie tylko musnęłam brzegi złotym brokatem. Całość kursu, którym się podpierałam możecie znaleźć tu.




Tak prezentuje się tył:


Brzegi postarzyłam oraz delikatnie posypałam złotym brokatem:




Duże dzikie róże wykonałam sama:



Wykorzystane materiały (trochę tego tu jest :) )
-papier wizytówkowy różowy marmurek, Świeżo malowane z Galerii Papieru, Snakeskin - Recall z AltairArt
-kwiaty:  duże dzikie róże - własnej produkcji, białe lilie pochodzącą z bukietu, lilia, róża średnia różowa, róże kremowe, drobne różyczki różowe, duża kremowa róża marszczona z Rapakivi
-pręciki różowe oraz perłowe, pręciki w kiściach różowe oraz białe z Rapakivi
-półperełki białe oraz różowe
-złoty brokat
-wstążki szyfonowe: biała oraz srebrna, wstążka satynowa biała

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę udanego tygodnia! :)

2 komentarze:

  1. przepiękna, pełna cudnych detali :) podoba mi się, że jest taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam :)